Termék visszaküldés
Minden általunk forgalmazott termék új, első osztályú és jótállással rendelkezik.
Amennyiben a megvásárolt termékkel mégsem vagy elégedett, a kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.
Ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy kitöltöd a termék visszaküldési űrlapot, majd a terméket visszaküldöd címünkre:
DEMTOOLS Szerszámnagykereskedés. PRO-VIDE HUNGÁRIA KFT. 8360. Keszthely, Tompa Mihály utca 2
A visszaküldött termék vételárát és a szállítási díjat a megadott bankszámlaszámra a lehető leghamarabb, de legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk.
Kérjük, hogy a csomagot ne utánvéttel küld vissza!
Mielőtt kitöltenéd az űrlapot, kérjük, olvasd el figyelmesen a vásárlástól való elállás szabályzatát.
Vásárlástól való elállás szabályzata
- Az Európai Parlament és Tanács 2011/83/EU irányelve, valamint a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztó a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket.
Ha a szolgáltató nem adott megfelelő tájékoztatást, az elállási jog 1 évig érvényesíthető.
Ha a tájékoztatás később történik meg, akkor a fogyasztó onnantól számított 14 napig élhet az elállási joggal. - A 14 napos határidő attól a naptól indul, amikor a fogyasztó (vagy az általa megjelölt, fuvarozótól eltérő személy) a terméket átvette.
- Az elállási jog a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolható.
- A termék visszaküldésének költsége a fogyasztót terheli, kivéve, ha a vállalkozás ezt magára vállalja.
- Az elállás esetén a fogyasztót a visszaküldés költségén kívül más költség nem terheli.
- Elállási jog nem illeti meg a fogyasztót olyan termék esetén, amelyet kifejezetten az ő kérésére vagy igényei szerint gyártottak, illetve személyre szabtak.
- A fogyasztó az elállási jogát nem gyakorolhatja az alábbi esetekben:
- a szolgáltatás teljes befejezését követően, ha előzetesen beleegyezett a teljesítésbe és tudomásul vette, hogy ezzel elveszíti az elállás jogát;
- ha a termék ára vagy díja a piaci ingadozásoktól függ;
- romlandó vagy rövid ideig eltartható termékek esetében;
- egészségvédelmi vagy higiéniai okból zárt csomagolású termékek esetén, ha a csomagolást felbontották;
- ha a termék jellegéből adódóan más termékkel elválaszthatatlanul vegyül;
- alkoholtartalmú italoknál, ha értékük a piaci ingadozásoktól függ és későbbi teljesítésről állapodtak meg;
- sürgős javítási vagy karbantartási szolgáltatás esetén;
- lezárt csomagolású hang-, képfelvétel vagy szoftver esetén, ha a csomagolást felbontották;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap esetében (kivéve előfizetés);
- nyilvános árverés esetén;
- szállás, fuvarozás, autóbérlés, étkeztetés vagy szabadidős programok esetében, ha konkrét teljesítési időpontot határoztak meg;
- nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom esetén, ha a fogyasztó előzetesen beleegyezett a teljesítésbe és ezzel elvesztette elállási jogát.
- A szolgáltató az elállás bejelentésétől vagy a termék visszaérkezésétől számított legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a fogyasztónak a teljes összeget, beleértve a szállítási díjat is.
- A fogyasztó köteles a terméket legkésőbb az elállási nyilatkozat elküldésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy leadni a szolgáltató címére.
- Írásbeli elállás esetén elegendő a nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni.
- A határidőt betartottnak kell tekinteni, ha a terméket a 14 nap lejárta előtt postára adják vagy átadják a szolgáltatónak.
- A visszaküldés közvetlen költségét a fogyasztó viseli, hacsak a vállalkozás másként nem rendelkezik.
- A szolgáltató nem köteles megtéríteni az olyan többletköltségeket, amelyek a fogyasztó által választott, a legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítás miatt merülnek fel.
- A visszatérítést a szolgáltató addig visszatarthatja, amíg a termék vissza nem érkezik, vagy a fogyasztó hitelt érdemlően nem igazolja, hogy feladta azt – a kettő közül a korábbi időpont az irányadó.
- Az elállási szándék jelezhető:
- írásban (postán, e-mailben),
- telefonon,
- vagy személyesen is.
Postai jelzés esetén a postára adás dátuma számít; telefonos bejelentés esetén a hívás időpontja.
A visszaküldés ajánlott küldeményként vagy futárszolgálattal történhet.
- A fogyasztó felel a termék értékcsökkenéséért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak vagy működésének megállapításához szükséges mértéket meghaladó használatból ered.
- A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet teljes szövege itt érhető el.
- Az EU 2011/83/EU irányelv szövege itt érhető el.
- A fogyasztó egyéb panaszait is jelezheti a szolgáltató elérhetőségein.
- Az elállási jog csak fogyasztónak minősülő személyt illet meg a Polgári Törvénykönyv alapján.
- Vállalkozások (üzleti tevékenység körében vásárlók) nem élhetnek az elállási joggal.
Az elállás menete
- A fogyasztó jelzi elállási szándékát a szolgáltató elérhetőségein.
- Az elállás határidőben történik, ha a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi a nyilatkozatát.
- A terméket az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldeni.
A határidő akkor is betartottnak minősül, ha a csomag a 14. nap előtt kerül feladásra. - A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli, a szolgáltató nem téríti meg a drágább szállítási módok többletköltségét.
- Több termék vásárlása esetén az elállási jog az utolsóként kézbesített tétel átvételétől számított 14 napig gyakorolható.
Elállási Nyilatkozat letöltése itt:















