Termék visszaküldés

Minden általunk forgalmazott termék új, első osztályú és jótállással rendelkezik.
Amennyiben a megvásárolt termékkel mégsem vagy elégedett, a kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.

Ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy kitöltöd a termék visszaküldési űrlapot, majd a terméket visszaküldöd címünkre:

DEMTOOLS Szerszámnagykereskedés. PRO-VIDE HUNGÁRIA KFT. 8360. Keszthely, Tompa Mihály utca 2

A visszaküldött termék vételárát és a szállítási díjat a megadott bankszámlaszámra a lehető leghamarabb, de legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk.
Kérjük, hogy a csomagot ne utánvéttel küld vissza!

Mielőtt kitöltenéd az űrlapot, kérjük, olvasd el figyelmesen a vásárlástól való elállás szabályzatát.

Vásárlástól való elállás szabályzata

  1. Az Európai Parlament és Tanács 2011/83/EU irányelve, valamint a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztó a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket.
    Ha a szolgáltató nem adott megfelelő tájékoztatást, az elállási jog 1 évig érvényesíthető.
    Ha a tájékoztatás később történik meg, akkor a fogyasztó onnantól számított 14 napig élhet az elállási joggal.
  2. A 14 napos határidő attól a naptól indul, amikor a fogyasztó (vagy az általa megjelölt, fuvarozótól eltérő személy) a terméket átvette.
  3. Az elállási jog a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolható.
  4. A termék visszaküldésének költsége a fogyasztót terheli, kivéve, ha a vállalkozás ezt magára vállalja.
  5. Az elállás esetén a fogyasztót a visszaküldés költségén kívül más költség nem terheli.
  6. Elállási jog nem illeti meg a fogyasztót olyan termék esetén, amelyet kifejezetten az ő kérésére vagy igényei szerint gyártottak, illetve személyre szabtak.
  7. A fogyasztó az elállási jogát nem gyakorolhatja az alábbi esetekben:
    • a szolgáltatás teljes befejezését követően, ha előzetesen beleegyezett a teljesítésbe és tudomásul vette, hogy ezzel elveszíti az elállás jogát;
    • ha a termék ára vagy díja a piaci ingadozásoktól függ;
    • romlandó vagy rövid ideig eltartható termékek esetében;
    • egészségvédelmi vagy higiéniai okból zárt csomagolású termékek esetén, ha a csomagolást felbontották;
    • ha a termék jellegéből adódóan más termékkel elválaszthatatlanul vegyül;
    • alkoholtartalmú italoknál, ha értékük a piaci ingadozásoktól függ és későbbi teljesítésről állapodtak meg;
    • sürgős javítási vagy karbantartási szolgáltatás esetén;
    • lezárt csomagolású hang-, képfelvétel vagy szoftver esetén, ha a csomagolást felbontották;
    • hírlap, folyóirat és időszaki lap esetében (kivéve előfizetés);
    • nyilvános árverés esetén;
    • szállás, fuvarozás, autóbérlés, étkeztetés vagy szabadidős programok esetében, ha konkrét teljesítési időpontot határoztak meg;
    • nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom esetén, ha a fogyasztó előzetesen beleegyezett a teljesítésbe és ezzel elvesztette elállási jogát.
  8. A szolgáltató az elállás bejelentésétől vagy a termék visszaérkezésétől számított legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a fogyasztónak a teljes összeget, beleértve a szállítási díjat is.
  9. A fogyasztó köteles a terméket legkésőbb az elállási nyilatkozat elküldésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy leadni a szolgáltató címére.
  10. Írásbeli elállás esetén elegendő a nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni.
  11. A határidőt betartottnak kell tekinteni, ha a terméket a 14 nap lejárta előtt postára adják vagy átadják a szolgáltatónak.
  12. A visszaküldés közvetlen költségét a fogyasztó viseli, hacsak a vállalkozás másként nem rendelkezik.
  13. A szolgáltató nem köteles megtéríteni az olyan többletköltségeket, amelyek a fogyasztó által választott, a legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítás miatt merülnek fel.
  14. A visszatérítést a szolgáltató addig visszatarthatja, amíg a termék vissza nem érkezik, vagy a fogyasztó hitelt érdemlően nem igazolja, hogy feladta azt – a kettő közül a korábbi időpont az irányadó.
  15. Az elállási szándék jelezhető:
  • írásban (postán, e-mailben),
  • telefonon,
  • vagy személyesen is.
    Postai jelzés esetén a postára adás dátuma számít; telefonos bejelentés esetén a hívás időpontja.
    A visszaküldés ajánlott küldeményként vagy futárszolgálattal történhet.
  1. A fogyasztó felel a termék értékcsökkenéséért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak vagy működésének megállapításához szükséges mértéket meghaladó használatból ered.
  2. A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet teljes szövege itt érhető el.
  3. Az EU 2011/83/EU irányelv szövege itt érhető el.
  4. A fogyasztó egyéb panaszait is jelezheti a szolgáltató elérhetőségein.
  5. Az elállási jog csak fogyasztónak minősülő személyt illet meg a Polgári Törvénykönyv alapján.
  6. Vállalkozások (üzleti tevékenység körében vásárlók) nem élhetnek az elállási joggal.

Az elállás menete

  1. A fogyasztó jelzi elállási szándékát a szolgáltató elérhetőségein.
  2. Az elállás határidőben történik, ha a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi a nyilatkozatát.
  3. A terméket az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldeni.
    A határidő akkor is betartottnak minősül, ha a csomag a 14. nap előtt kerül feladásra.
  4. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli, a szolgáltató nem téríti meg a drágább szállítási módok többletköltségét.
  5. Több termék vásárlása esetén az elállási jog az utolsóként kézbesített tétel átvételétől számított 14 napig gyakorolható.

Elállási Nyilatkozat letöltése itt:

Elállási Nyilatkozat Pdf